Retailer ceh Footshop își anunță ce mai mare colaborare de până acum, în parteneriat cu adidas, pentru a lansa o nouă variantă a siluetei Superstar, care împlinește de altfel 50 de ani.
Footshop este primul retailer din Europa centrală care colaborează cu gigantul nemțesc de îmbrăcăminte și încălțăminte sport.
Acest model iconic, reprelucrat, inspirat din meșteșugul tradițional cianotipiei, este limitat la doar 520 de perechi.
Chiar la timp pentru noul sezon, Footshop și-a adăugat portofoliului cea mai mare colaborare de până acum, cu un brand de nivel global, fiind astfel singurul retailer din Europa centrală care a stabilit legătura și a creat un sneakers cu adidas.
Faimoasa siluetă Superstar, care întâmplător împlinește 50 de ani, a fost aleasă pentru această colecția limitată. „Această colaborare este una dintre cele mai mari etape pe care le-am fi putut realiza.
Nu mulți retaileri de sneakerși, care să nu activeze de nici 10 ani, realizează acest lucru. Suntem foarte mândri că adidas ne-a ales să colaborăm pentru un astfel de model iconic ”, declară Peter Hajduček, CEO Footshop, care a afirmat de mai multe ori în trecut că un efort comun cu acest brand specific este una dintre cele mai mari ambiții ale retailerului Footshop.
Lucrările la acest model au început în urmă cu doi ani. Sneakerșii expun elemente care simbolizează hiking-ul și drumețiile în natură, dar și elemente urban age.
Imprimeul imită tradiționala tehnică a cianotipiei, una dintre cele mai vechi metode de imprimare, care face parte chiar și din patrimoniul cultural UNESCO.
”Sunt foarte fericit că această colaborare a noastră a fost lansată în sfârșit, după doi ani de muncă grea. Scopul nostru a fost acela de a demonstra o bază solidă a parteneriatului nostru cu adidas.
De aceea am și ales o siluetă clasică în combinație cu o tehnică tradițională care este semnificativă tuturor țărilor unde Footshop deține și un magazin fizic. Referința la tradiție într-o sferă modernă ne ajută să creăm o bază fermă pentru comunicare și să dezvăluim o tehnică tradițională într-un mod mai puțin tradițional”, încheie Peter Kováč, product manager Footshop.
Colecția limitată Footshop x adidas Blueprinting va fi lansată pe 10 Octombrie, într-o cantitate de 520 de perechi. Se va organiza și un raffle înainte de punerea lor în vânzare – fiecare pereche are un număr unic, așadar viitorul proprietar va ști exact care pereche din colecție va aparține și colecției lui de sneakerși.
Despre Footshop Cu magazine fizice în patru țări și un marketplace online care operează în 17 piețe, Footshop este cel mai mare jucător în domeniul local de streetwear.
Cu peste 630 000 de urmăritori pe Instagram, Footshop este de asemena și una dintre cele mai urmărite companii din republica Cehă și Slovacia.
Footshop este singurul membru cehesc care aparține familiei adidas Consortium, punând la dispoziția cumpărătorilor branduri exclusive, modele și cele mai limitate colecții pe care adidas le are de oferit – spre exemplu, adidas Yeezy și Y-3.
Ca un retailer online cu magazine în Praga, Bratislava, Budapesta și București, Footshop își face loc în sfera internațională, datorită colaborărilor cu diferiți designeri și minți creative.