Competiția promovează și susține gastronomia ca instrument de responsabilitate socială

S.Pellegrino începe cea mai așteptată căutare a celor mai talentați tineri chefi din lume, în cadrul celei de-a patra ediții a competiției internaționale gastronomice S.Pellegrino Young Chef.

În calitate de partener de încredere al excelenței culinare, S.Pellegrino sprijină puterea de transformare a gastronomiei și reflectă impactul pe care aceasta îl are asupra lumii în plan social. Participarea în această competiție le oferă tinerilor oportunitatea de a-și pune în valoare viziunea și talentul culinar.

“Noua ediție a S.Pellegrino Young Chef reprezintă angajamentul onest al brandului S.Pellegrino de a continua să dezvolte o inițiativă care să aibă un impact puternic asupra viitorului gastronomiei.

Într-adevăr, dorim să ne implicăm și să susținem comunitatea internațională de gastronomie prin pregătirea, descoperirea și promovarea generației viitoare de talente culinare, oferindu-le, în același timp, șansa să își pună amprenta asupra puterii de transformare a gastronomiei”, a declarat Stefano Marini, directorul Unității Internaționale de Afaceri Sanpellegrino.

Înscrierile pentru prestigioasa competiție S.Pellegrino Young Chef se deschid în luna februarie și, pentru prima oară în istoria competiției, pe lângă titul S.Pellegrino Young Chef, se vor acorda încă trei premii adiționale. Aceste premii vor reprezenta o rampă de lansare pentru tinerii chefi, recunoscându-le viziunea și utilizarea gastronomiei ca instrument de transformare a societății. Cele patru premii care vor fi acordate sunt următoarele:

Premiul Fine Dining Lovers Food for Thoughts – votat de către comunitatea online a iubitorilor de excelență culinară  – acest premiu va fi acordat tânărului chef care își va pune cel mai bine amprenta asupra preparatului său;

Premiul S.Pellegrino for Social Responsibility – votat de o personalitate recunoscută la nivel internațional pentru expertiza sa în alimente sustenabile – preparatul va reflecta principiul conform căruia mâncarea este cea mai bună atunci când este rezultatul practicilor de responsabilitate socială.

Premiul Acqua Panna for Connection in Gastronomy – votată de mentorii care reprezintă 50 de țări – preparatul câștigător va fi ales astfel încât să reflecte conexiunea dintre diferite culturi, sărbătorind o abordare globală a gastronomiei.

Și, în cele din urmă, Premiul S.Pellegrino Young Chef – votat de un respectat panel de jurați, supranumit și Cei Șapte Înțelepți – cheful câștigător trebuie să își demonstreze abilitățile inegalabile și creativitatea autentică. De asemenea, câștigătorul va trebui să convingă juriul de capacitatea sa de a deveni un promotor al schimbării sociale pozitive.

Câștigătorii S.Pellegrino Young Chef vor beneficia de o oportunitate extraordinară de a câștiga vizibilitate globală și un prestigiu profesional semnificativ. De asemenea, aceștia vor fi invitați să participe la cele mai importante evenimente anuale ale S.Pellegrino din întreaga lume, inclusiv la cele organizate cu ocazia viitoarelor ediții Young Chef.

Împreună cu Adi Hădean, în calitate de ambasador local și mentor, și Cristina Bowerman, unul dintre jurații edițiilor anterioare, S.Pellegrino a început oficial căutările celor mai talentați tineri chefi și în România, cu o demonstrație de farfurii ale tinerilor chefi din competițiilor precedente: Alessandro Rapisarda, Rodrigo Sandor și Mojmir Marko Siftar.

Adi Hadean este un chef cunoscut, din România, proprietar al mai multor restaurante din țară;

Cristina Bowerman este unul dintre cei mai buni chefi ai Romei și proprietar al unui restaurant cu o stea Michelin;

Alessandro Rapisarda – S.Pellegrino Young Chef 2016, Finalist Italia;

Rodrigo Sandor –  S.Pellegrino Young Chef 2016, Finalist Europa de Est;

Mojmir Marko Siftar – S.Pellegrino Young Chef 2017-2018, Semi-Finalist Europa de Est.

Înscrierile pentru competiția S.Pellegrino Young Chef 2019/20 au început la data de 4 februarie 2019, pot fi înregistrate pe platforma Sanpellegrino.com și se încheie pe 30 aprilie 2019.

Despre S.Pellegrino și Acqua Pana

S.Pellegrino, Acqua Panna și băuturile răcoritoare carbogazoase cu fructe Sanpellegrino sunt mărci înregistrate Sanpellegrino S.p.A., fondate în Milano, Italia. Distribuite în peste 130 de țări de pe toate cele cinci continete, aceste produse reprezintă calitatea prin excelență, grație originii lor, și reflectă interpretarea stilului italian internațional, ca o sintează a plăcerii, a sănătății și a bunăstării.

Fondată în 1899, Sanpellegrino S.p.A. este cea mai importantă companie italiană din sectorul băuturilor, care oferă o gamă variată de ape minerale, băuturi non-alcoolice, răcoritoare și ceaiuri. În calitate de producător italian de top în sectorul apei minerale, Sanpellegrino S.p.A. s-a angajat dintodeauna cu pasiune în demararea unor acțiuni de responsabilitate socială care să asigure viitorul acestei resurse indispensabile.

Contact de presă
Alina Savu / alina@oxygenpr.ro / 0720 246 503.